31 januari 2013

Hektiska dagar

Den senaste tiden har det varit mkt spring i benen. Handlat här o där, lekt med busungen, träffat nära o kära. Roligt har vi haft, men visst känner man av det i kroppen. La mig redan i sängs vid 21 för att varva ner med lite spel, bloggläsande och nu tänkte jag skriva några rader här.

Igår var vi o köpte en jättefin matta till lillans rum. Fin ljusrosa fluffig matta och lagom stor, nöjd! Köpte även en ny lampa till henne eftersom den första inte kändes helt hundra. Kan dock säga att detta var sista gången jag fixar med en rislampa! Försiktig ska man vara och på något sätt få allt rakt. Sen upp med den och bråka lite mer, suck! Fin är den iaf :)
Börjar bli riktigt nöjd med hur allt ser ut här hemma, men mkt fattas fortfarande! Vi har ju rätt stora utrymmen att fylla. Både hallen och vardagsrummet är stort och inte sådär jättelätt att inreda..

Va glad jag blev idag när Inna åt med sin sked! Det blir väääldigt kladdigt överallt när man helst ska äta med händerna, men några tuggor tog hon med skeden, duktiii :)

Ser fram emot bus med några vänner imorgon. Lilla E är lika gammal som Inna så det blir nog roligt :)
Nu ska jag fortsätta spela lite candy crush.. Ett spel jag önskar att jag aldrig laddade ner! Man blir ju beroende haha.
Eller "man blir ju mörkrädd" hahah sååå fult när folk säger så!
(Okej det passa inte i detta sammanhang men ändå)

God natt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar