20 januari 2013

Söndag, segdag

Tack pappa som kom med vagnen och lite verktyg! Nu är lillans bord o stolar klara :) måste sälja den där gungfåtöljen nu så slipper den stå i vägen..

Gick o handlade så fort vi hade vagnen hör och vilken chock jag fick när kassörskan sa 510 kr! Va? Köpte jag verkligen så dyrt? Kollade igenom kvittot och jovisst, allt stämde! Bara vällingen och gröten blev nästan 100 kr... Ska nog gå över till gammal hederlig havregrynsgröt som man kan toppa med olika puréer för ännu godare smak.. Välling ska börja handlas i storpack istället .. Sparar lite iaf..

Jag och S brukar köra quizkampen och då spelar vi alltid om något. Idag vann jag löftet om att vi ska dra till Ikea så fort Baba kan agera barnvakt så då vet ni vad jag ska planera imorgon! Den där bokhyllan vill jag ha NU, hoppas bara den får plats i bilen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar