05 januari 2013

Det börjar närma sig

Snart fyller guldklimpen hela 1 år! Bara 1,5 månad kvar, wow! Planerna hittills är att hyra lokalen här nära oss, bjuda på mat och självklart ska en fin tårta köpas :)
Va roligt det ska bli :)

Hade så roligt hos svärföräldrarna. Och Elvin var där o busade med Inna. Han ville också smaka på äpplet Inna satt o åt på så de fick turas om, men det blev stressigt för Dijana när den ena skrek medan den andre fick äta haha. Skrikmaraton! Vi skrattade så vi fick ont i magen! Envisa barn ville helst inte dela med sig haha!

Har massa funderingar över framtiden. Beslut som ska tas men jag känner mig lite vilsen. Kan inte dela med mig av det just nu, men får se längre fram hur allting blir.. Jag hoppas iallafall att allt går som jag önskar mig!
Har även funderat mycket på att börja plugga. Helst av allt vill jag en dag bli barnmorska, men innan det måste jag läsa matte B och natur B. Att man inte tänkte smartare när man gick på gymnasiet! Hade kunnat välja det då och vara klar för att söka till universitetet.. Kanske ska börja kombinera distansstudier med jobb.. Hmm, får se.. Svårt! Men som det ser ut nu så behöver man utbildning (vilket ju är bra) och jag vill kunna vara trygg med att jag alltid har möjlighet till ett jobb speciellt nu när man har familj att tänka på också..
Jag trivs iaf med mitt nuvarande jobb på förskolan och snart ska jag ju tillbaka dit!

Imorgon kommer en kvinna hit o ska köpa ett plagg jag la ut på en FBgrupp. Hon frågade även om jag har andra kläder att sälja och det har vi ju :) en hel del har vi sparat, men det finns sånt som ändå inte behövs så varför inte tjäna lite extrapengar att spara i Innas spargris :)

Nu är klockan mkt, god natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar