01 januari 2013

Nytt år

Igår firades det för fullt! God mat och trevligt sällskap och självklart en massa presenter :) nu har jag ännu mer motivation till att fixa lillans rum!

Vilken tur att D och F bor granne med svärföräldrarna så barnen kunde sova där :) vi turades om att vakta barnen och som tur är sov de väldigt bra. Inna somnade vid 20.30 och väcktes inte av raketerna medan Elvin var vaken vid tolvslaget haha. Han ville vara med!
Och vilka underbara nyheter vi fick vara någon minut efter tolvslaget! Dijana och Fredrik förlovade sig! Grattis till det vackra paret! Självklart skulle jag gråta en skvätt av lycka haha. Jag hade dock redan mina aningar ;) förra året fattade jag att D va gravid och detta år såg jag på F att han visst skulle fria ;) underbart!!

Nu är festligheterna över fram till februari då mitt hjärta blir 1 år! Wow!
2012 har varit det bästa året i mitt liv och jag ser bara fram emot allt som nu ska komma. Börja jobba igen, Inna börjar dagis och allt vad hon kommer lära sig, sommaren!! Ååh sommaren! Nåja en sak i taget...

Dessa sista två månaderna som jag är mammaledig ska jag verkligen njuta av! Mycket roligare att vara ledig nu än när lillan var mindre. Det händer så mycket mer och det är enklare nu också. Varje dag skrattar vi o har roligt, men tiden går fort och snart är det slut med det. Tillbaka till jobbet och en annan sorts verklighet börjar när tiden och aktiviteter måste pusslas ihop...
Som sagt - en sak i taget. Måste leva i nuet och bara njuta!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar