04 januari 2013

Lite bättre idag

Fick en skön sovmorgon idag, det behövdes! Vaknade ganska pigg och hade inte ont längre..
För mig betyder en bra start på dagen väldigt mkt. Beroende på hur jag mår när jag vaknar, vet jag ungefär hur resten av dagen kommer vara. Igår kändes allt negativt. Det blir vad man gör det till, men jag kunde bara inte "rycka upp mig" som jag annars är ganska bra på...
Därför jag inte gillar negativa människor, alltså sådana som JÄMT ser saker ur den mörka sidan. Jag tycker att man ska försöka fokusera på det som är bra även om man nått botten. För enda vägen är ju då bara uppåt?
Kanske är lätt för mig att säga som har det för det mesta bra, men ni förstår väl va jag menar? När det inte hjälper att gnälla o klaga, så sluta bara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar