03 januari 2013

Filmtips

Jag älskar att se film och har nog sett eller hört om alla populära filmer. Jag skojar inte, nästan alltid när jag diskuterar film med ngn så vet jag vad personen pratat om eller om jag frågar efter filmtips så kan ingen ge mig något nytt haha.

Men det var inte det jag ville berätta, utan jag tänkte nu tipsa er om en film som går på sexan kl 21.00 - The Book of Eli..
Den är lite konstig och seg emellanåt men jag tycker budskapet och handlingen är bra! I slutändan gillade jag ändå filmen..

Denna dag börjar nå sitt slut.. Äntligen!
Haft ont och varit på dåligt humör så jag vill bara sova haha. Lillan har haft en tråkig dag hon med och det känns inte alls schyst mot henne :(
Höjdpunkten var iaf när vi tog en sväng till Ica där hon fick komma ur vagnen och jag lät henne undersöka affären haha. Det tycker hon är roligt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar