19 januari 2013

Handyman

Här pågår renoveringen för fullt! Haha, nästan iaf.. Har köpt nya handtag till köksluckorna så ut med de orangea och in med ngt mer 2000talet!
Har även monterat ihop lillans stolar, bara bordet kvar.. Vem sa att man behöver en man för detta?
Jag tycker sånt här är så roligt och är glad över att ha ärvt pappas kunskaper hehe..
Det är ju faktiskt jag som monterat ihop våra köksstolar och bordet när jag va gravid till o med! Det ni ;)
Undra vad mer jag monterat här hemma? Tvbänken... Gungfåtöljen som ska säljas.. Handyman som sagt!

Idag var det S tur att bli sjuk.. Många dom varit magsjuka, men hoppas vi slipper det sen. Jag och lillhjärtat väntar på Baba o Deda som ska hämta upp oss om en timma så får S ligga hemma o vila ifred mitt i all stök haha. Grejer överallt! Och mer kommer det när bokhyllorna ska inhandlas :)

Nu tänkte jag vila en stund efter en massa skruvande, springande, bärande, lekande osv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar