06 januari 2013

Mysteriet löst

I julklapp fick jag och S en jättefin klocka som vi redan för någon månad sen hade tänkt köpa. Den ser lite antik ut och har romerska siffror.. Kan visa när den är uppe på väggen :)
MEN gissa om jag blev förvånad när jag märkte att det var den som klickat sådär irriterande! Verkade som att visarna på något sätt hade råkat bli böjda så de gneds mot varandra.. Haha! Nu är det fixat så slipper vi det oljudet..

Denna dag har varit sådär skön och lugn. Sålde två tröjor för 70 kronor. Den ena borde jag nog tagit 15 kr extra för men äsch då.. Låter lite men många bäckar små :)
På eftermiddagen gick jag och lillan till mormor en stund och mer än så har vi inte gjort förutom all lek o bus..
Har tagit ett steg mot planeringen av lillans födelsedagskalas också. Tog kontakt med en tjej på FB som jag vet bakar härliga tårtor och vi ska höras av mer imorgon :) tänkte även ringa o boka lokalen.. Hoppas den är ledig 16 februari!

Har inte mer än så att säga så god natt få :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar