07 mars 2013

Vilken dag!

Hjälp! Är det någon som förföljer mig o gör allt för att jävlas?
Började med att klockan ringde 5.50, phuu, så tidigt har jag inte vaknat på 1,5 år.. Morgonpigg som jag ändå blir efter 5 min drog jag sen iväg till jobbet. Som tur var började inte oturen där!
Det var när jag kom hem..
1. Ska mata lillan - tappar hela hennes tallrik på golvet..
2. Träffar världens bästa Isabelle på Creperiet, beställer potatisgratäng med kyckling (låter väl gott??). Får den slajmigaste kycklingen och en äcklig gratäng!
3. Lämnar maten tillbaka o säger att jag inte kan äta detta då kycklingen är otroligt mjuk o smakar inte alls gott. Tillbaka får jag en sur min och får samma fråga två ggr - "vad menar du att felet var?".
4. Kvinnan undrar om jag vill ha en ny kyckling, nej tack! Jag kan ta en bakad potatis med skagenröra.
5. In kommer den äckligaste röran och vad ser jag när jag ätit nästan halva potatisen? En hård, rund svart klump! Gammal potatis??
6. Lämnar restaurangen efter lite lek på lekplatsen dem har där (enda som var någorlunda kul för lillan iaf) till espresso house där lillan först ramlar (gick bra ändå) och sen fick en antagligen psykisk sjuk kvinna utbrott o skrek massa hemskheter o började slåss i luften o putta på stolar. Rädda för att hon skulle komma mot oss, planerade vi att Isabelle skulle ta Inna till toaletten o låsa in sig medan jag.... Skulle försvara oss hahaha..
Oj oj oj oj oj.... Förstår ni mig?!??
Olyckan har ju jagat mig ända sen kl 15.30 !! Hoppas på en mkt bättre dag imorgon och sen är det ju helg :)

Ligger i sängen redan (tidigt igen), trött efter dagens knasiga händelser... Nya tag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar