05 mars 2013

Första dagarna

Det var faktiskt väldigt kul att börja jobba igen :) jobbigt med saknaden efter lillan och på det sättet känns det som att tiden går sakta, längtar alltid tills jag kommer hem o får pussa min ängel!
Men annars kul! Haha. Har ju så härliga arbetskamrater och barna är goa.. Nu gäller det bara att komma in i tempot o rutinerna igen.. Känns väldigt tungt o kroppen när man annars är så van vid att kunna ta dagen lite som det kommer o få sitta o ta det lugnt då o då. Nu är det andra bullar! Är glad över våra bekväm arbetstider.. Går att variera lite hur som helst så man inte alltid är borta 9-17..
Men som sagt - mina arbetskamrater
är underbara och det gör mkt på en arbetsplats. Vi kan prata om allting och har otroligt roligt ihop med barnen..

Just idag var jag extra trött när jag kom hem, men som tur va övertalade S mig att följa med hem till Baba o Deda..
Trots segheten hade vi så roligt o det blev mkt skratt :) nu ligger jag redan i sängen, ska i vanlig ordning spela lite candy crush och försöka somna tidigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar