26 mars 2013

Extremt trött

Klockan visar 21.35 medan jag med halvöppna ögon tänkte skriva några rader.
Idag var jag o shoppade det sista lillan behövde till dagis. Ett par vantar, en till mössa och lite kläder. Kläder går ju åt så det får man inte nog av, men nu ska det räcka för ett tag iaf! Jag som är den som sköter tvätten här hemma har inte orkat bry mig särskilt mkt om den, men nu växer en mount Everest i tvättrummet..

Imorgon jobbar jag sista dagen innan fem dagars ledighet så då tar vi tag i ALLT. Ett besök hos mamma blir det efter jobbet :) spännande o se hur morgondagen blir med lillan där igen. Hon blev lite grinig o trött före 11tiden så kanske får hon sova en stund ute i vagnen före lunch när det väl är dags för den biten.. Alltså sovadelen.. Trött så jag vet inte hur jag ska formulera mig mer så bäst att bara sova! God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar