22 mars 2013

En bra start på helgen

Skönt att sluta tidigt idag :)
Gick hem där två älsklingar låg bredvid varandra o sov så jag tänkte att jag oxå kan ta en liten lur :)
På eftermiddagen gick vi hem till mommo o moffa. Lillan skrek i vagnen och verkade inte vilja lugna ner sig så jag testade att vända sittdelen så hon ser framåt o hjälp! Som hon skrattade haha. "Hihihihi" hörde jag bara och några "hej" ibland.. Då blev hon nöjd!
Hade så roligt hos mommo. Lillan lekte massa o busade som vanligt. Ramlade lite då o då och ena gången slog hon i pannan på mitt knä så det blev en liten bula... Stackarn..
När vi kom hem var det bara raka vägen till sängs där hon än en gång somnade otroligt bra med sin hello kitty haha.
S gick o kollade på fotboll så jag har haft en skön kväll för mig själv. Eftersom min älskling hade städat nästan hela lägenheten igår så slapp jag tänka på det så jag har bara slappat! Något jag som tidigare sagt inte kunnat göra, men ikväll gick det haha. Kollade på film, Black Swan som alla borde se, men ångrade mig sen lite.. Borde inte kolla på thriller ensam!

Nu ska jag sova o se fram emot morgondagen :) då får vi besök av några vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar