12 mars 2013

Aj aj aj

Som en gammal tant ser jag ut! Efter söndagens pass har mina muskler mått katastrofalt.. Varje steg jag tar känns i låren o rumpan och när jag böjer mig ner känns det i ryggen och lite härodär.. Hoppas det är bättre imorgon då jag ska på MRL! Tur att den inte är på en timma, utan bara en halv.. Då orkar man fullt ut för man vet att det snart är över haha..

Igår var vi på besök på Innas förskola. Det är en tillfällig avdelning som har öppet till augusti då hon får sin "riktiga" plats.. Detta var kommunen tvungna att fixa eftersom det var så många barn, men få platser.. Vilken förskola det blir sen vet vi inte, men hoppas självklart på den som är närmast... Någon av de tre valen blir det iaf!
Första intrycket av detta ställe var kanske inte den bästa.. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men hoppas det känns bättre vid inskolningen om 3 veckor.. Lillan kommer inte behöva gå längre dagar eftersom jag bestämt mig för att jobba liiite mindre, sen kommer sommaren med mkt ledighet hehe...
Ser fram emot inskolningen :) redan igår gick hon direkt o kollade runt på leksaker o barnen :) nappade åt sig en leksak från en annan liten pojke... Som S sa "hon visar vart skåpet ska stå!".. Hmm.. Spännande haha..

Imorgon väntar en längre dag på jobbet så jag ligger redan i sängen och ska väl snart sova..
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar