05 oktober 2012

Trevligt trevligt

Ikväll kom pappa, mamma, Dijana o Fredrik med bebben såklart på besök. Åt lite gott och pratade o lekte. Tyvärr var både lillfisan och lillemannen på mindre bra humör. Gnäll o gråt o irriterade bebisar haha. Ok, SÅ farligt var det inte, men man fick inte se de allra bästa sidorna hos våra bebisar. Men så kan det ju bli!
Tackar för alla presenter jag fick :) visar bild imorgon på det jättefina blomarrangemanget jag fick av mamma o pappa. Wow!

När mina föräldrar hade gått, stannade D o Co. En stund, men det blev inte så långvarigt! Inna skulle sova men hade svårt att komma till ro. Hon var såå trött, men förmodligen lite övertrött och då är det ingen lätt match! Hon vaknade till varje gång lillemannen grät så de fick tyvärr åka ganska snabbt. Men som sagt - så kan det bli med våra små. Det är de som styr o ställer! Hahah..

Ser fram emot en till trevlig dag imorgon med min kära. Vet inte vad vi ska göra, men barnfria är vi igen. Det blir sista dagen med firande, sen räcker det!

Nästa vecka har vi en hel del bokat. Träffa några kompisar med Inna (kul för henne med jämnåriga), BVC besök och var det föräldragrupp då också?
Kul kul!

Nu säger jag god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar