07 oktober 2012

Bestämt

Nu har jag bestämt mig för vad som ska inköpas till vardagsrummet. Fixar lite i taget eftersom en föräldrapenning inte räcker till jättemycket haha. Har iaf kollat runt och äntligen är jag nöjd med utseendet i mitt huvud, får se hur det blir i verkligheten haha.

Pratat även med lillasyster om hon och hennes kompis vill hjälpa måla om i köket och visst ville de det :) slutet av månaden/början av nästa bokar vi in en helg, säger hejdå till övriga familjen och börjar med projektet. Blir vita väggar!
Sen inom en snar framtid tar vi lillans rum också. Tänkte att hon ska få börja sova där, men om våra nätter fortfarande är såhär instabila så lär man väl inte orka springa fram o tillbaka. OK om hon vaknade ca 2 gånger, det kan jag ta, men inte som det ser ut just nu.
Men den största anledningen till att jag vill fixa hennes rum nu är för att det bara är så roligt! :)
Sen att hon kan ha alla hennes leksaker där så det inte ser ut som det gör just nu - förråd/hänga tvättrum!
Måste passa på nu när man har så mkt tid. Sen kommer jobbet, dagis, aktiviteter mm i vägen... Och kanske ett syskon till Inna hehe.

Dags o sova nu! God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar