18 oktober 2012

Pyssel

När lillans rum är nymålat o klart (i januari kanske?) ska jag direkt börja inreda och pyssla fint i hennes rum. Rummet ska gå i ljusrosa och vitt.
Har varit sugen på vimplar men vill inte köpa färdiga (dyra o inte exakt sådana jag vill ha) och eftersom jag inte äger en symaskin tänkte jag strunta i projektet. Nu har jag däremot hittat bra tips på hur man gör vimplar helt utan symaskin :) kan dela med mig om intresse finns!
Sen så tänkte jag göra små bollar av garn, ni vet såna man pysslade på förskolan :) jättefint att hänga några från taket. Låter kanske konstigt men såg söta inspirationsbilder på liknande så detta tror jag på :) kul!

Men först var det köket ja... Kan inte någon bara trolla fram allt?!

1 kommentar:

  1. http://www.styleroom.se/image/scaled/normal/ua2n/1/475191-pompomsautumn2012_1.jpg

    Sånna är också fina att ha hängande i ett rum, i ett hörn kanske :)

    Puss! <3

    SvaraRadera