23 oktober 2012

Slut på skräckfilmer?

Igår gick vi till Baba o Deda en stund. Efter ett tag blev lillan trött, jag la henne och gick till DoF som planerat. Vi bestämde oss för att se en film. Inte vilken som helst, utan en film som jag någon vecka sen bara såg 20 minuter av innan jag stängde av den för den va så läskig haha. det händer mig typ...Aldrig? Men har visst blivit lite känsligare med åren... haha. Eller är det för att jag fått barn? Och filmen innehåller just barn? USCH. Paranormal Acticity 3 var det iaf.
Nåja, den va ganska bra ändå och efteråt gick vi runt o skrämde varandra haha. Hej 10åringar!
Ångrade mig dock när klockan närmade sig 23.30-00.00 och jag låg i sängen o kunde inte sova haha. Självklart börjar man tänka skumma grejer och jag kunde inte släppa det. Väckte S till slut o ville att han skulle hålla om mig en stund, då slappnade jag av o somnade ganska snabbt.

Detta har nog aldrig hänt förut, eftersom jag faktiskt gillar skräckisar, men men...
Håller mig till komedier en stund framöver!

Idag har vi haft en ganska lugn dag. Just nu sover lillan och jag ska fortsätta med detta eviga "plocka-undandet". Inna har förresten gått över från "pa pa pa/ta ta ta" till "na na na/ma ma ma". Jag inbillar mig att hon säger mamma, så sött! Låter roligt iaf och visst tycker hon det med. Alltid spännande o lära sig något nytt!
Osså använder vi pottan en hel del nu för tiden. Inte för att hon ska bli blöjfri eller så, utan mest för att det är mer bekvämt för oss båda, man sparar blöjor och för att inte pottan ska bli något helskumt för henne när hon blir äldre :)
Så fort jag märker att något är på gång, av med kläderna o blöjan osså sätter jag henne där. Haha. Måste se roligt ut.

Nu vaknade chefen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar