08 oktober 2012

Måndag

Ligger i sängen bredvid lillan som sover. Undrar vad vi ska göra idag? En sväng till mommo kanske?

Möblerade om lite i sovrummet i hopp om att få sova lite bättre om nätterna. Meeeen... Denna natt gick åt skogen! Vi ger det en till (eller flera) chans. Flyttade spjälskyddet lite åt sidan och sängen bredvid mig så jag slipper gå upp hundra gånger och tänkte att lillan kanske blir nöjdare när hon lätt ser mig. Sen kanske man slipper amma lika ofta..? Som sagt - denna natt var jobbig, men ger inte upp än!
Klockan 4 på morgonen var det visst lekdax i sängen.. Lät henne hållas då hon inte lät så mkt, men till slut försökte jag natta om henne. Slutade med att jag tog upp henne bredvid mig där hon sov tungt fram till morgonen.

Det där med att sluta amma...? Kan säga såhär - ni kommer att se mig på "outsiders" på kanal 5 om 7 år som handlar om mammor som fortfarande ammar sina barn!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar