07 oktober 2012

Lyckad lördagkväll?

Igår fixade jag mig fin inför min och S kväll för oss själva. Blev dock inte riktigt som vi tänkt oss...
Lillan skulle till farmor, det va bestämt. Jag kollar upp filmer på SF, men allt var fullbokat! Så vi tänkte att vi ändå ska ut och äta :) kul!
Fram tills vi såg på NA att det ryker hos e.on och det är avspärrat och det verkade som att bussarna inte ens åkte dit?! Eftersom farmor bor precis i närheten fick vi ringa och avboka allt. Stannade hemma och beställde mat istället haha. Varifrån? En ny restaurang, Montan! Spännande, menyn verka bra. Beställt o klart! Sen ser vi att det visst är restaurang/pizzerian Montana som bara bytt namn (?) och vi började tveka på hur maten skulle smaka.. Tur att det ändå fick godkänt haha.
Ja, det blir verkligen inte alltid som man tänkt sig. Men hade en ganska skön kväll ändå :)

Och på tal om sköna kvällar! Ligger just nu ensam i sängen o vilar o väntar på greys anatomy! S tog lillan med till farmor där de ska vara ett tag så jag får bara koppla av en stund. Det behövs känner jag! Varit mycket den senaste tiden och nu njuter jag av ensamtid :)
Det behöver alla föräldrar nån gång. Speciellt med en bebis som leker o busar hela tiden!

Så söt våran "lilla" bebbe är. Sjunger o viftar med händerna samtidigt, vinkar, pratar, gosar (några sekunder iaf), busar och vill hela tiden stå som stora tjejer gör :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar