28 oktober 2012

Nyårsklänning

Julen och nyår närmar sig. Inte helt säker än hur vi gör denna jul (alltså var vi ska vara) men självklart samlas hela familjen, äter gott och delar ut julklappar. Innas första jul! Roligt :)

Sen firas nyår med fest hos S sida av släkten. Sån tur att vi slipper "turas om" med firande då jul alltid är med min familj och nyår med S :)
Då blir det oxå en hel del god mat, presentutdelning och party.
Hittade en nyårsklänning, inte till mig dock, men till Inna. Sååå söt! Nu måste jag hitta något till mig själv oxå! :)

Igår blev det en helt spontant rolig dag. Vi gick ut och åt med Baba o Deda sen tog vi en runda på stan där klänningen, strumpbyxor och en body köptes :) roligt! Efter det gick vi hem på en kopp kaffe och även en sväng till lillemannen.
Inna skulle visst ha hans napp och gav honom ett litet rivsår. Stackarn :(
Han lär väl ge igen när han kan haha.
Denna söndagen ägnar jag åt latheten. Är jättetrött och behöver bara ta det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar