04 oktober 2012

24 år

Idag fyller jag 24 år. Jag har en underbar sambo, underbar dotter, underbart hem i ett underbart område och sist men absolut inte minst underbara familjer o vänner.
Såhär ville jag ha mitt liv redan när jag var runt 19 år. Eller kanske tom när jag var yngre. Ville ha det stadigt tidigt och inte vara 30 år utan man o barn. Och här sitter jag nu och allt blev som jag drömde om. Lycka!

Igår var vi iväg till erikshjälpen med mommo. Inna tyckte om att sitta i kundvagnen osså fikade vi gott :) fick hem en del fint såklart :) alltid kul att kila runt på second hand!

På kvällen kom Baba o Deda på snabbvisit med blommor o presenter. Lillfisan fick ett par byxor oxå :)

Idag blir det nog en lugn dag. Har haft födelsedagafika med lillan. Senare går vi o handlar lite mat o gottigott o äter när pappa kommer hem. Imorgon blir det mer fika! Haha mkt sånt nu för tiden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar