05 oktober 2012

Lat morsa

Lillan sover och jag borde ta tag i en hel del , meeeen.. Nää, jag vilar lite jag också! Ibland måste man strunta i alla måsten.. (Och skjuta upp det så det blir värre och ta det senare...??!)

Senare får vi lite besök av mommo o moffa, tetka Fredrik och lillmannen :) ska bjuda på något jag aldrig testat förut, men det blir nog gott!

Har under morgonen suttit och surfat på styleroom.se för att få lite inspiration. Är såå sugen på att köpa ett gammalt, fult linneskåp o måla om. Vet dock inte om det skulle passa in i vårt vardagsrum.. Det är fint att blanda gammalt med nytt och vet att själva färgen och utförandet skulle bli fint, men jag funderar på om vi borde ha en stor bokhylla istället... Annars blir allt hos oss så "lågt" om ni förstår va jag menar :) däremot finns det ganska stora och rätt höga linneskåp, så det kanske skulle bli fint ändå...? Aa ni ser ju hur många tankar som far omkring i mitt huvud. Bokhylla eller ej, linneskåp, tvbänk, växter, måla om köket/lillans rum... Mycket jag funderar på, men måste planera och prioritera. Får se hur det blir :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar