15 oktober 2012

Det här med o träna..

.. Har inte blivit mycket av träningen sen jag skaffade kortet. Dock inget jag själv riktigt valt. Har varit sjuk en gång innan då träningen blev lidande under en vecka, nu har jag varit sjuk i en vecka igen! Väntar på att hostan går över för det kan bara bli värre om jag tvingar mig själv till gymmet och det vill vi ju inte!
Hostat som en tok idag (jag som trodde det började gå över?). Men hoppas kunna ta mig dit om några dagar och verkligen sätta igång igen.

Imorse kom Isabelle hit på besök. Trevligt sådär på morgonen o dricka kaffe o bara prata. Fick en härlig present som jag visar sen :) en sen födelsedagspresent! Och hon fick en sen inflyttningspresent! :) en jättefin skål i pressat glas som jag vet att hon gillar :)

Annars har vi bara tagit det lugnt. Ganska tråkig dag egentligen haha. Vi brukar ju jämt hitta på något då jag inte gillar att bara va hemma (inte lillan heller), men det fick bli en sån dag ändå. Ibland behövs det med!

Har så ont i ryggen sen igår kväll. Kunde knappt lyfta upp Inna ur gåstolen haha. Hon väntade med uppsträckta armar o undra nog vad mamma håller på med. Till slut gick det iaf, men jag måste vara försiktig nu! Tänk om hon vips lärde sig gå, 8 månader gammal, så skulle hon nog va väldigt nöjd o jag slapp gå runt runt runt me henne haha. Inte alls trevligt för min svaga rygg. Träning som gäller!

Nu ska jag ta o vila medan lillan sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar