14 november 2012

Trevligt.

Hej igen!
Ska börja med o berätta om något väldigt otrevligt som hände igår. Min mobil blev stulen! det är jag iaf 99% säker på. Åt på Creperiet, gick ut och efter ca en kvart märkte jag att mobilen var borta. Självklart gick vi samma väg tillbaka till Creperiet, men de hade inte sett något. Hade bara varit inne på BikBok och där var den inte heller. Sökte igenom väskan hundratals gånger och vagnen likaså.. Även lillans overall om jag hade råkat klä på henne den haha. Men men.. den är borta iaf..
Sen att den va avstängd är också lite konstigt för hade det varit någon ärlig person som kanske hittat den så hade denne ju försökt ringa runt till någon i kontaktlistan eller bara lämnat den påslagen ifall jag skulle ringa...?
Känns väldigt olustigt att någon kan kolla mina bilder och sms osv... Usch. Nu är den iaf helt spärrad, både SIMkortet och hela telefonen så den fungerar inte alls!

Var så otroligt ledsen här hemma på eftermiddagen, men blev senare överraskad av min älskling som gått o beställt en ny mobil till mig :) en iphone5 också :) Det piggade upp mig direkt kan jag säga!

Något annat som piggat upp mig, bokstavligen, är att lillfisan sov hela natten inatt!!! Varifrån kom det?? Även om detta kanske var en engångsgrej så kan jag leva på detta ett tag till :)
Gissa om jag blev förvånad när hon vaknade 5.30 för mat! Haha. Sen gick vi upp vid 7.30. Kände mig så pigg så och även lillan verkar må bättre av det. Hon har inte sovit sådär jättelänge nu på förmiddagen som hon brukar och det är nog bra.

Vid 17 ska jag gå o träna. Har varit väldigt duktig senaste tiden känner jag :) Äter bättre och dricker mina Gainers. Var o träna igår med, men det gick väl sådär. Så Idag måste jag ge allt o lite till! Är redan stolt över att jag tar 83 kg i benpress. Började med 55 så resultat ser man ju!
Dock verkar det som att mina axlar och skulderblad påverkas mest av träningen. Har fått muskelbulor (haha?) på nacken och de behöver inte växa mer. Kommer ju se ut som en man i överkroppen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar