08 november 2012

Full rulle

Våra morgnar brukar vara lugna och sköna, men denna morgon saknades frukost så det första jag gjorde när vi steg upp var att klä på mig och ta en promenad till Ica. Blev pigg av den friska luften men sen kom regnet ganska fort och jag ångrade mig liiite. Nåja, frukost är dagens viktigaste mål så det var gott att komma hem. Blev däremot så sjukt trött och ligger alldeles utslagen i sängen bredvid lillan haha.
Snart ska jag upp o förbered lunchen. Blir en god kycklinggryta och S ska komma hem på rasten o äta med oss. Efter det ska vi nog gå till mamma en sväng och jag packar med mig träningskläder och gainern som ska drickas direkt efter gymmet. Hur ska jag orka? Men jag vet att efter allt detta kommer jag vara stolt och glad när jag fyllt på med endorfiner haha.

Imorgon är det fredag, redan! Veckan har gått så otroligt fort.. Längtar till kvällens avsnitt av revenge. Är helt beroende av serien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar