06 november 2012

Är jag konstig eller?

Jag tycker det är lite knasigt när folk lägger upp bilder på sina barn på IG/FB och skriver typ: åååååååh va söööööt min bebis är! Eller "så himla gullig min unge är, titta så sött han kollar".
Är det bara jag som tycker det eller?
Känns lite konstigt faktiskt. För visst tycker alla att sina barn är världens sötaste? Måste man skriva det? Haha.
Jag vet inte om det bara är jag...??
Visst kan man skriva "min gullunge" eller liknande men att jämt "berätta" att sin unge är såååå pluttinutti blir för mkt. Haha. Vad säger ni?

Självklart respekterar jag de som gör det, inget direkt FEL med det, men som sagt - känns lite för mkt på nåt sätt. Hmm..

Nåja, alla gör som de vill! Jag känner däremot personligen att det vore onödigt för mig att skriva det för min unge är världens sötaste, finaste, gulligaste, roligaste, mest älskvärda varelse på denna jord <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar