07 november 2012

Framsteg

Första kvällen tog det 40 minuter att lägga lillan, andra kvällen 20 och ikväll bara 10 minuter! Skönt!
Jag tror på att man måste vara konsekvent när man väl bestämt sig för något. Så länge man gör det som känns bäst för en själv tror jag även ger bäst resultat.

Kan smått börja hoppas på färre uppvaknaden under natten. Ger en mer utvilad mamma, pappa och bebis!

Idag shoppade jag lite igen. Igår köpte jag två par skor, men hade ett stort behov av varma tröjor så fick med mig två st :)
Lillans garderob är ganska full, men skulle behöva varmare mössa. En svart tänkte jag, blir snyggt till nya röda overallen vi fick av syrran :)
Sen får jag ju inte glömma cubus och lindex besöket jag bloggade om tidigare!

Ligger i sängen nu, trött efter en lång och trevlig dag. Får se vad vi hittar på imorgon. En sväng till mamma iaf och jag tänkte passa på att gå o träna också. Har köpt gainer som jag ska börja dricka två ggr om dagen, så ska bunkra upp med mjölk haha. Älskar mjölk! Under graviditeten blev det lite av en craving och nu har det kommit tillbaka haha. Nej, jag är inte gravid!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar