09 november 2012

Nu mår jag bra!

Usch va hemskt med lilla flickan som var försvann i Göteborg igår! Mådde hemskt dåligt igår när jag läste om detta (alla sorters mammakänslor kom fram).
Gissa om jag blev glad o lättad när jag nyss läste att de hittat henne! Vilken hemsk resa det måste ha varit för alla inblandade, men äntligen kan vi pusta ut.

Ligger som vanligt i sängen när jag uppdaterar bloggen. Har en ganska skön träningsvärk efter gårdagens gympass. Inte så farlig, men känns ändå att man gjort nytta! Så ska det vara.
Nu ska jag upp o hänga tvätt.
Dagen blir nog ganska lugn. Inna är lite snorig men hoppas att det stannar där o inte blir värre.
Igår somnade hon nästan på direkten. Förvånade föräldrar haha. La ner henne efter vällingen, lite gnäll då o då, men det blev tyst ganska snabbt o hela natten gick mycket bättre!
Nu kanske ni slipper läsa mina eviga sömninlägg haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar