11 november 2012

Farsdag

Denna dag har varit underbar! Började med att jag fixade en mysig frukost med tända ljus för hela familjen. Sen gick S o spela fotboll som vanligt och senare åkte vi till marieberg. Skulle lämna tillbaka en klänning och även titta på en annan som jag hade sett på nätet. Vilken tur att den fanns och att den passade fint så den ska jag ha på nyår! :) hittade även ett par grymma byxor, visar bild imorgon..
Nu har jag nog shoppat färdigt till mig själv för denna månad haha. Lite komiskt att på farsdag är det jag som blir bortskämd hmm.. Nåja, jag har ändå varit extra snäll och Inna med för den delen haha.
Gick ut och åt sen och hälsade på hos Baba på hennes jobb. Riktigt mysigt har vi haft, våran lilla familj <3

Imorse hade lillan ett ordentligt träningspass i våran säng. Hon kämpar o kämpar med att förstå tekniken i att krypa haha. Skrattade åt henne som till slut hittade på ett eget sätt att nå halsbandet jag lockade med. Hon satte sig i krypställning och helt enkelt slängde sig fram med huvet före. Tur att vi var i sängen för annars hade det nog gjort lite ont...

Nu ska jag försöka sova! Imorgon ska vi på stan o fika med en vän :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar