06 november 2012

Sova sova sova

Här har vi börjat med "sovträning" (om man kan säga så?) för lillan och hoppas på lite bättre nattsömn för oss alla. Gick ganska bra igår, får se hur det går ikväll! Det tar verkligen på krafterna att behöva gå upp flera gånger varje natt och amma för att sen orka gå upp 7.30 o leka haha.

"Det nya livet" passar bra som en rubrik för min blogg. Hur var mitt "förra liv"? Kommer knappt ihåg och lika bra det!
Älskar min dotter, min familj och att vara mamma. Det bästa som hänt mig! Men det betyder inte att jag älskar att sova dåligt haha.

Idag ska jag försöka ta mig till gymmet en stund. Förrförra veckan var jag jätteduktig, förra veckan hemskt omotiverad, men denna vecka ska jag ge järnet igen! Varför blir det så egentligen? Jag vet ju att jag mår så bra av träningen och får sån lyckokick varje gång :)

Nu ska jag passa på o vila lite, får se vad vi hittar på sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar