23 mars 2012

Tar en paus.

Idag ska jag ägna mig åt.... INGENTING. Jag och lillan stannar hemma och bara tar det lugnt. Struntar i alla måsten för en gångs skull. Tar en promenad sen i det härliga vårvädret, men annars blir det bara en hemmadag. Vi har alltid något för oss och hur kul det än är så behöver man lata dagar också!

Natten gick väldigt bra efter att Inna äntligen hade somnat. Konstigt att det är lättare att lägga ner henne i sängen efter amningen på natten, men annars går det aldrig. Antar att hon är så trött så hon inte orkar reagera.

Ååh, jag behöver nya kläder! Är inte alls nöjd med min garderob, så snart blir det shopping för mamma också! Har redan planer på vad som ska inhandlas, men man är inte längre så fri med plånboken med en föräldrapenning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar