23 mars 2012

Sköna soliga dag

Våran latdag har varit underbar! Fixade sovrummet mysig med alla täcken och kuddar, laddade en film och bredvid mig hade jag muffins, kaffe och annat gott. Senare tog vi en promenad och satt ute på balkongen en stund. Solen sken rakt på oss och det var jättemysigt. Och vi har så trevliga grannar som jag satt och pratade med en stund också.

Inna ler mer och mer flr varje dag och gör små gulluga ljud. När jag skulle hämta henne från babysittern i vardagsrummet till sovrummet vaknade hon med det bredaste leendet någonsin! Väl i min famn kollade hon på mig i nästan en halvtimma innan hon somnade och varje gång jag sa hej fick jag ett leende tillbaka. Mitt hjärta bara smälter! Så roligt att få en reaktion tillbaka :)

3 kommentarer:

  1. Läser din med :)

    Vad konstiga tider det står på din blogg.. alltså när du skrivit :) eller det är kanske då du sitter där, mitt i natten vid tre tiden, vad vet jag ;)

    Det är ju så mysigt med dem första ljuden och leenderna! snart kommer hon att babbla för fullt!
    Tänkte om jag skulle komma förbi någon dag nästa vecka? när skulle passa dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm...Nee det är nog bloggen som lever sitt eget liv! haha.. Jaa kom gärna. Kommer hem från uppsala på tisdag och har onsdagen boka, men torsdag passar oss...? :) Kram

      Radera
    2. T-mamma till Olivia25 mars 2012 kl. 00:16

      Torsdag passar nog, skulle jag tro iaf :)
      Så det kan vi bestämma!
      Kan komma där runt 12 om det passar? Bor du någonstans i närheten av det gula (?) dagiset? som är vid vägen där bara bussar får åka? för dit hittar jag... om du förstår vad jag menar :D
      Kram

      Radera