30 mars 2012

Mitt hjärta smälter

Vilken underbar dotter jag har. Så glad och busig och gosig.. Speciellt på morgnarna då hon pratar en massa och skriker till då o då. Det roligaste just nu är när jag försöker föra in nappen i hennes mun när hon är på bushumör. Då öppnar hon munnen som om hon visar att hon inte vill ha den och bara skrattar rakt ut! Det vackraste leendet och gulligaste lilla skrattet! Så håller vi på i 5 minuter och hon bara skrattar åt mig!
Igår kväll hände samma sak när hon gnällde lite när hon skulle sova. Skulle in och ge henne nappen, men tjejen ligger bara och ler mot mig. Till slut tog hon nappen och somnade så lycklig!

Det är nu vardagen blir bara mer och mer rolig. Vi har lärt känna varandra bättre och vi har så roligt tillsammans. Jag har även lärt mig att slappna av mer och blivit bättre på att planera allt som ska göras.

Nu går matlarmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar