24 mars 2012

Knasig blogg?

Verkar som att bloggen lever ett eget liv då klockslagen visar att jag uppdaterar mitt i natten! Haha. Tro mig, på natten sover vi!... För det mesta iaf!

Idag har vi haft en så trevlig dag :) Hela familjen var på stan och handlade lite mer nödvändigt till Inna. Det var dock svårt att hitta något riktigt fint, men några enkla plagg blev det ändå. Alla killkläder är ju sååå fina och tuffa medan tjejkläderna bara ska vara gulliga och prinsessaktiga. USCH. Nästa månad beställer jag från nätet!
Efter det gick vi och fikade lite, sen hem igen..

Nu har jag köpt tågbiljetter till Uppsala!! :) Imorgon säger vi hejdå till pappa och kommer hem på tisdag. Ska bli så roligt, men är liiite nervös inför resan. Första gången vi åker längre bort alldeles själva, men vad kan gå fel egentligen? Maten finns ju tillgänglig hela tiden om lillan skulle få för sig att gallskrika! haha.
Och det där med att packa? OJ va svårt haha. Tänkte iaf att det är bättre att ha med sig för mycket än för lite! Lär väl vakna onödigt tidigt imorgon för att dubbelkolla allt några gånger innan vi ska ta bussen till resecentrum (förmodligen alldeles för tidigt också).

Här är Innas nya kläder från Lindex och H&M.. Såg att syrran och jag har samma smak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar