19 mars 2012

Sega blogg

Har varit så dålig på att uppdatera här. Egentligen är jag sugen på att skriva av mig lite men när jag väl har tid är det annat som tar över... Tex städa, äta, sova! Men allt eftersom vi börjar komma mer in i rutiner så ska jag uppdatera oftare! Det är kul att ha som minne för sig själv och jag vill dela med mig av min vardag med nära o kära som bor längre bort.

Idag har vi iaf en väldigt bra och skön dag. Började morgonen med att jag vaknade upp förvånad över att jag inte hade märkt att mannen min hade åkt till jobbet. Vaknar alltid till av minsta lilla ljud och att Inna fortfarande sov var konstigt..Berodde nog på en väldigt bra natt!
Vi gick en sväng till jobbet och hälsade på barnen och personalen och nu sitter jag här efter ett skönt bad :) Inna sov så lugnt i sittern bredvid.

Vi har en hel del planerat denna vecka. Imorgon ska en kompis komma över på kvällen...På onsdag ska vi ut och äta med Innas farmor...På torsdag vill jag gå runt på stan ett tag (nya kläder till lillan behövs!) och på lördag hoppas jag på en Uppsalaresa! Haha. Så syrran om du ser detta så vet du att vi kanske kommer!

Nu ska jag ta tag i tvätten!

                               Nykläckt Inna <3

1 kommentar:

  1. Åååå va förvånad och glad jag blev när jag läste att ni kanske kommer hit på lördag..haha..
    Vore ju jätte kul!!
    Och kul att du skriver. Hälsa familjen! kram

    SvaraRadera