23 februari 2013

Mellodagen

Får se om kvällens avsnitt av melodifestivalen ger lite underhållning..? Jag tycker det har varit lite sådääär, men finalen måste man se iaf! Är det ikväll kanske? Har ingen koll..

Lillan somnade så sött i min famn i sängen. Hade kunnat ligga så med henne länge till.. Men som vanligt har man en del måsten i ett hem som aldrig känns tiptop. Ska väl vara så med en busunge?

Snart ska jag ta en dusch och fixa mig. Inte för att vi planerat ngt speciellt, men jag har senaste dagarna gått med mjukiskläder, oplockade bryn och blekansikte haha.
Igår mådde jag så dåligt, men efter att S kom hem tidigare o drog iväg med lillan så kunde jag sova en stund och vakna något piggare och inget illamående!

Nu fick jag sms från mamma att det bjuds på semlor så ska sätta igång innan lillan vaknar :) gottgott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar