08 februari 2013

Gravid, naken..

Att vara gravid är väldigt vackert och jag tycker alla blivande mammor utstrålar en viss glädje och harmoni. Man liksom skiner!
Isabelle tog några bilder på mig när jag var i vecka 21 och de har jag här hemma som ett fint minne för livet.
MEN (här kommer det) jag har svårt för bilder på halvnakna kroppar ute på nätet, bloggar, FB osv..
Hur fint det än är, för det är fina bilder, så är det fortfarande din kropp! Dina växande bröst och rumpa du visar upp samtidigt som magen är i centrum.
Jag skulle aldrig kunna lägga ut sådana bilder på min miniblogg!
Jag vet att det inte är i sexuellt syfte och jag förstår att man vill dela med sig av lyckan, men come on! Ta på dig ett linne och byxor :)
"Ja men du kan lägga ut bilder på dig i bikini på en strand"
Ja men bh och trosor, trots att det lika gärna kan vara badkläder, är lite personligare än så! Badkläder måste du ha men underkläder är UNDERkläder...
Något måste man väl hålla privat och ha bara för sin mans, sambos, killes, tjejs ögon..?

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar