12 februari 2013

Får inte bli sjuk!

I eftermiddags fick jag huvudvärk och kände mig trött o seg. Får. Inte. Bli. Sjuk!
Känner mig helt OK nu iaf men är väldigt trött. Får se hur jag mår imorgon..

Träffen med Tanja och Olivia blev inte av så istället träffade vi Dijana o lilleman. Gick ut för att mata änderna, men det var nog sista gången på det stället iaf!
Hjääälp! De var runt 50 st som sprang runt oss och jagade efter mer mat, vi var helt omringade! Kände paniken medan Inna bara skrattade. Försökte backa fort iväg men de kom efter ända ut till cykelbanan där jag nästan blev påkörd!! Skrattade tills jag fick ont i magen, men det var faktiskt läskigt haha.

Imorgon firar vi svärmor som fyller år och jag ska även fixa lite grejer till kalaset på lördag.
Denna dag har annars varit helt underbar med mkt skratt o bus med våra små. Hoppas på det imorgon med :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar