13 april 2012

Städning sökes!

Åååh. Hemska hemska hemska lägenhet! Det är sååå stökigt och jag blir bara deppig av att titta på det! Jag skulle helt ärligt kunna betala någon hundring för att få det fixat från varje litet vrå, ända till taket.
Men nej, det blir jag som ska fixa detta idag. Som tur är så är jag pigg och ser fam emot resultatet sen. Och på tal om lägenheten så är jag sugen på att verkligen ta tag i allt som fattas här... Ska nog börja med att måla köket, för att sen kunna köpa nya fina gardiner, blommor m.m. Sen vill jag köpa något stort till vardagsrummet och flytta expedithyllan till lillans rum och börja fixa lite där!

Ja, det är mycket man vill. Måste planera bra, eftersom en mammapenning inte tillåter så mycket på en månad. Måste även prioritera nya kläder till mig, för inget passar och allt känns bara fult!

Nu ska jag försöka få en gnällig bebbe att sova, sen börjar operation cleaning och duscha.

1 kommentar:

  1. Ja visst är det, så skönt sen när det är städat och luktar rent:)
    Så kan man iaf slappna av efteråt..
    Kul att inreda eller förändra lite saker i hemmet. Gardiner, mattor,blommor o sånt gör det till ett helt annat hem. Behöver inte vara några stora saker som möbler mm utan det lilla kan göra det stora.:)
    Pussa Inna! Kram

    SvaraRadera