01 april 2012

Sparkar i magen :)

...Inte i min mage, men i svägerskans. Och jag fick känna några härliga slag :) åååh. Det var sååå mysigt och jag längtar tills jag får vara gravid igen! haha. Hoppas jag mår lika bra då som jag gjorde med Inna i magen. Fast mest längtar jag tills lillkillen tittar ut och bekantar sig med sin kusin :)

Annars då? Jag sitter och nyser och snorar lite här och undrar om jag kan smitta lillan? Ska inte pussa henne idag lika mkt som jag brukar.
Stackaren har kämpat med gaser i magen på morgnarna. Det har hon gjort från typ första början, men de senaste 2 morgnarna har varit extra jobbiga. Använt minifom tidigare, men märkte inte så mycket skillnad så efter att ha läst lite om Semperdroppar tänkte jag prova det.
"Passar friska barn med trög mage"..."Bidrar till bättre tarmflora"... Låter bra, så får väl se.


2 kommentarer:

  1. så var de med maija oxå... hon fick tidigt problem med magen... så då provade vi de där minifom dropparna(svin dåliga!)... sen köpte vi semper droppar.. gisses vilken skillnad på bebis alltså! Värsta mirakeldropparna!! (dock dyra, men de är de värt!)..
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Jag har hört att så länge man ammar så smittar man inte barnet som mamma... Olivia blev inte sjuk när jag var förkyld iaf så det är nog ingen fara :) Hör av dig när du mår bättre så kommer vi förbi! :)
    Kram

    SvaraRadera