09 april 2012

Härliga dagar.

S har varit ledig i flera dagar nu och det har varit så mysigt att ha honom hemma så mycket. Vi har haft massa trevligt besök av faster, farmor o farfar (eller baba och deda som jag lovat att säga) och S andra släktingar. Lillan är så älskad av många och det är så roligt att se henne med alla släktingar. Var igår hos mamma där Sanna och Alissa var och Alissa blev så glad när Inna log mot henne. Så söta kusiner :)
Roligt också att Inna rredan har så många kusiner och en på väg såklart :D LÄNGTAR!
Snart kommer mamma och Alissa på fika också :)

Denna dag känns annars väldigt seg. Vaknade med huvudvärk och kände mig ovanligt trött. Ville verkligen bara ligga kvar och sova, så det va ju bra med mannen hemma som fick underhålla lillan ett tag innan det var dags för mat igen. Har ändå hunnit fixa tvätten och ska snart plocka undan lite mer innan besöket. Jag HATAR att ha stökigt omkring mig. Det drar ner på orket och humöret, så när vi får besök blir jag mer motiverad till städning. Spelar ingen roll vem som kommer för jag vill inte "visa upp" ett stökigt hem haha.

Saknar Uppsala väldigt mycket igen. Min syster och jag står väldigt nära varandra och kan prata om allt. Så synd att vi inte bor nära varandra. Och älskade L, min solstråle <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar