12 april 2012

Sol!?

Efter regn kommer solsken, eller hur? :)
Ska passa på och gå ut idag, för man vet ju aldrig hur länge det varar. Kanske kommer snö igen? haha.
Ne, nu får vi hoppas på att våren stannar här så man blir piggare och gladare.
Fick bord och 4 stolar av S föräldrar som jag ska rengöra och ha andra balkongen. Där ska det bli mysigt att äta frukost och bara vara när det börjar bli riktigt skönt o varmt. Vi har både dag- och kvällsol här, lyxigt!

Igår var Isabelle här en sväng och myste med Inna och vi satt som vanligt länge och pratade om en massa konstigt. Tyvärr blev Inna grinig framåt kvällen, för hon var så trött och när Isabelle drog fortsatte gnället ganska länge till. Ingenting funkade, inte ens att amma som alltid annars lugnar ner henne! Till slut somnade hon iaf i min famn vid 21 och jag kunde se Greys Anatomy ifred :) Haha.

Nu är hon iaf i sittern och jag har lagt babygymet så att hon ser och kan nå leksakerna som hänger där. varje gång hon råkar nudda en så fortsätter hon slå mot den. Vet inte om det är kontrollerat, men det ser iaf roligt ut!

Nu ska jag äta lite frukost och sen sova lite mer med skruttan. Min gosiga bebis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar