10 april 2012

Regn o rusk

Vilket tråkigt väder vi fått! Kallt och blött och jag som egentligen var sugen på en promenad idag.
Blev en latdag istället med mycket skratt och lite gnäll o gråt såklart. Inna låter så rolig när hon pratar och även när hon börjar bli gnällig och irriterad kan jag inte låta bli att skratta ibland. Hon gråter inte i första taget, utan det låter mer som att hon ropar på mig och blir arg och ibland blandas gnället med leenden och skratt haha. Så kul att se hennes tokigheter :)

 Just nu väntar jag på samtal från Bvc... Avbokade tiden vi hade den 28/3, men de har inte hört av sig efter det och inte har vi fått kallelse heller (kanske inte är meningen?)
så ska boka in en ny tid. Ska bli spännande att se hur mycket hon väger och hur lång hon är.

Nu ska jag fortsätta med latandet framför tv:n innan ungen vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar