28 april 2012

Knasig unge

För första gången låg lillan vaken en stund inatt. Hon har annars alltid sovit gott och kunnat somna om efter amning men vid 4 tiden hörde jag henne ganska länge. Inget gråt eller gnäll utan hon rörde bara på sig massa och gjorde roliga ljud då o då. Gav henne nappen som hon spottade ut några gånger och till slut somnade hon om igen. Trodde ett tag att hon var för pigg och skulle börja leka, men det var skönt o slippa det vid den tiden!

Imorse fick jag lite sovmorgon då S gick upp med henne och kände mig direkt lite piggare när jag efter ca 1 timma blev väckt av en hungrig tjej. Lekte en stund, sen ville hon sova igen. Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska sätta igång o baka lite. Åt så goda kolakakor hos Tanja häromdagen så blev sugen på att ha lite här hemma. Sen kanske jag gör hallongrottor också :)

Får se vad dagen har att erbjuda. Solen skiner iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar