17 september 2012

Utomhus

Lite frisk luft gör en gott! Lillan sover i vagnen och jag sitter på en bänk och väntar på att tiden ska gå. Ska träna vid 17.20 då S möter oss vid centrum och tar med Inna hem. Innan det ska jag handla.

Har verkligen sett fram emot att träna och börja äta bra och nyttigt. Lär vara rätt seg idag men kommer må så bra efteråt! Är det någon träningsfreak som läser detta som har tips på vad och när man bör äta innan träning?
Jag läste att man kan äta ordentlig mat ca 3 timmar före träningen och ca 30-45 minuter innan något litet så man får lite energi.. Men vad? Jag tänkte på en banan??

Efteråt ska man ju fylla på ordentligt för o återhämta sig så tar en banan igen i omklädningsrummet sen äter jag mat hemma.. Vet inte hur man ska tänka när man vill gå ner i vikt, jag vill ju gå upp! Men nyttigt och ofta ska man äta och få i sig lite extra rapsolja, grädde i maten, grön/röd mjölk och extra kolhydrater.

Det kan vara precis lika svårt att gå upp som ner i vikt! Det gäller att ändra på livsstilen och verkligen gå in för det om man vill ha resultat. Det hjälper inte att klaga och tycka synd om sig själv. Du kan om du vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar