08 september 2012

Idag gäller det!

From IDAG börjar mitt nya hälsosamma liv. Jag SKA kämpa och jag SKA klara detta!
Gymmet väntar.
Börjar lugnt nu i början med att få upp konditionen, sen kommer jag köra mest styrka. Allt har liksom bara försvunnit efter graviditeten, så nu vill jag ha tillbaka mina muskler och lite mer.
Mitt mål är att komma iväg minst 4 ggr i veckan och börja äta nyttigare och oftare.
Ska träffa en instruktör idag som gör ett schema anpassat för mig och ser till att jag gör allting rätt, vilket är jätteviktigt, för annars kan man göra mer skada än nytta.
Jag tror faktiskt att detta kommer att gå bra. Skönt att komma iväg och göra nånting för mig själv och jag vet sen förut när jag tränade att man blir piggare, gladare och sover bättre.
Listan kan göras lång, men träning är enbart positivt för alla människor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar