27 september 2012

Hemma

Tågresan gick bra och det är skönt o va hemma. Hade så trevligt och mysigt igår kväll när barnen sov gott och vi kollade på en jättebra film. Ska kolla upp om jag har rätt angående namnet på filmen så ska jag tipsa er sen. Den får 5/5 Ilona av mig. Gillar man berörande filmer så rekommenderar jag denna då den är hemskt nog baserad på verkliga händelser. Barnen hade kul tillsammans, så roligt att se när kusinerna leker :) eller leker o leker, Inna iakttar för det mesta och önskar säkert att hon också kunde hoppa o busa omkring som sin kusin :)

Idag gick vi en sväng på Ikea och andra klädaffärer. Fick med plastskålar till lillan och en liten present till lillmannen Elvin :)

Hade ju lovat att inga pengar ska gå på kläder denna månad, men jag har
fått slänga en hel del fina bodys :( fläckar som inte går bort (måste köpa vanish som jag hört bra om) och en favoritbody råkade jag tvätta helt fel så den blev missfärgad.
Nåja, nu har hon så det räcker ett tag till! Haha. Lite färgglatt blev det också eftersom lillans garderob innehåller för det mesta neutrala färger :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar