06 september 2012

Lite bättre nattsömn

Nu för tiden accepterar en viss liten tjej välling och det märks som tur är under natten. Har haft det jättejobbigt med flera uppvaknaden senaste tiden då oftast bara amning hjälpt för o lugna ner lillan. Tror det varit en kombination av tandsprickning, tillväxt och mogenhet att göra men vällingen har faktiskt hjälpt! Kanske är hon så jättemätt när hon somnat för natten att hon sover djupare..? Skönt iaf! Fast jag vet att vissa går upp en gång eller tom noll ggr med sina barn runt denna ålder, så är jag nöjd med bara några timmars extra sömn mellan matningarna!
Nattningarna går ju så himla bra och även på dagen när det är sovdags slipper vi bråka, så det är jag sååå glad o lättad över.

Imorgon jobbar jag tidigare så borde gått o lagt mig redan... God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar