28 september 2012

Så är det...

... Jag är lättlurad! Har blivit lurad av så många nu så det börjar bli skämmigt. Ofta i form av att någon (alltså nån jag känner) ringer/svarar i tel o låtsas vara någon annan. Jag går på allt och pratar med min artiga röst tills den andra spricker i skratt och jag vill gräva mig ner under jorden.
Har kallat andra personer älskling, gått på graviditeter och idag- att ngn ringer från radiotjänsten.
Jag tänker att detta nu var sista gången, men tänk om det en dag är på riktigt och jag bara skrattar åt personen "jaja försök inte lura mig"...

Nej usch. Hatar att vara lättlurad! Även när företag ringt så har jag ju kunnat beställa hem lite vad som helst, men detta ska vi inte gå in på. Det var länge sen men jag känner mig fortfarande så DUM för ett dyrt köp jag gjorde. Tur att jag har en sambo som är lite hårdare än vad jag är och vet hur man pratar med folk. Ofta får han svara i tel när jag inte vågar!

Nog om detta.. Just nu ligger lillan o sover och jag känner på mig att kvällen kommer bli lång. Dels för hennes sena vila och för att jag själv är så himla trött idag. S ska iväg så vi har kvällen för oss själva. Har laddat upp med godis, dricka och en film, men får se hur det blir med det.
Nu tänkte jag sortera bort en del av sessans kläder. Vad hon växer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar