14 september 2012

Fortfarande sjuk

Här har man inte blivit helt frisk än. Känns lite bättre i huvet o kroppen, men fortfarande täppt o lite ont i halsen.
Natten var jättejobbig och jag kände verkligen hur jag är less på att amma. Så jag bestämde mig imorse för att sluta tvärt! Eller..? Vi får se men ska försöka iaf. Det är lite jobbigt att sluta oxå..? Lite sådär bitterljuvt. Men jag tror det blir bäst så för alla. Inna lär väl protestera lite i början men sen hoppas jag på ännu bättre nätter och att hon glömmer mina bröst haha.
Det tar lite på mitt psyke att behöva amma så ofta. Läst lite om att man kan känna sig nere och speciellt med tanke på hur lite sömn jag får (plus att jag är sjuk nu).. Hört av många andra att det blir bättre när barnet börjar äta riktig mat ordentligt så ska satsa på det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar